Alla inlägg under december 2008

Av Ellinor Ström - 5 december 2008 08:15

Herregud, känns bara som att jag bloggar på fredagar, när jag sitter här och slappnar av inför helgen! Det är skön fredag nu iaf, som jag bara ÄLSKAR!

Som vanligt så blir det lite slappt och lite städ här hemma på förmiddagen, mys för mig och Alice... Känner för att hitta på något sen, men vet inte riktigt vad ännu, får se vad som händer, vädret är ju inte det bästa heller:-(

Ikväll ska vi iaf göra skinka:-) Och sen ska jag göra pepparkaksdeg inför imorgon, då blir det pepparkaksbak...... Myspys med familjen, sååååå härligt!!! På eftermiddagen blir det middag hos Tobbes mormor och morfar!

Ikväll är det dags för idol oxå, spännande nu ju.... Se vem som åker ut ikväll... Mitt enda krav är att Kevin ska vidare till finalen och gärna dra hem alltihopa, han e ju bara bäst!

Måste ju bara ta upp det där med bonde söker fru.. Mitt favoritprogram för tillfället:-) Vika tror ni de väljer??? Peter väljer nog Ville, jag tycker han e så söt.... Blev däremot väldigt snopen när Magnus valde bort Christel, trodde faktiskt att han skulle välja henne till slut.... Men med honom slutar man väl inte förvånas, han e väl ändå lite märklig?????

Nåja, nu ska jag sätta fart här hemma så får vi se hur det går i både årets idol och även bonde söker fru:-)

Ha en skön fredag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards