Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Torsdag - snart helg!

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt...

Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om jag blir färdig sy gardinerna till vardagsrummet idag, har tänkt flera dagar att jag ska göra det, men som sagt, jag tänker och sen händer inget mer:-)

Imorgon fredag, då ska vi med Affe till BVC på morgonen, sen efter lunch ska jag och Tobbe ta oss an förrådet i källaren... Rensa och köra till tippen, så vi kan fylla på med ny skit:-) Gud vad jag längtar till ett hus nu, måtte det komma för oss snart!

Undra vad Affe väger nu imorgon... 3 veckor sedan vägde han 9700, så hoppas han passerat 10 nu...

Nej nu ska jag se till att jag får lite gjort här hemma.... Jag återkommer:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Av Ellinor Ström - 7 mars 2010 21:23

Jaha, har stora funderingar på att börja blogga igen, som en dagbok för mig själv om inte annat.. Men såklart blir det ju mycket roligare om man har folk som läser och kommenterar:-) Jag förstår att folk har slutat gå till min sida, för visst är det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards