Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-)

Ikväll är det melodifestivalen, spännande, hihihih... Vilken vinner nu då???? Anna eller Al Fakir tror jag:-) Vi ska iaf bänka oss här hemma i soffan med något gott och följa festivalen...


Igår var vi ju på bvc, Lilleman vägde 9805, så hade inte gått upp så mycket som jag hoppades på, men bättre lycka nästa gång:-) Han tar sig iaf uppåt, och eftersom han är så himla aktiv nu oxå, så är det inte så konstigt:-)

Fick städat förrådet igår oxå, körde till tippen med massa skit, sååå skönt... Så nu kommer man iaf in där igen, men det lär snart fyllas på igen!

Och Willy får stanna i Let´s Dance ännu en vecka, ja, vad ska man säga.... Nästa vecka borde han väl??!!! Vill se Claudia och Mattias i final:-)


Nej, nu mot staden så jag hinner med mina ärende innan alla andra ger sig ut!!!


PÅ Återseende och fortsatt trevlig lördag på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards