Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-)

Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna gick jag ju som sagt hemma med barnen... Den 6/6 2009 var Alfred 4 månader och han döptes, samtidigt så gifte vi oss, detta var en underbar dag att minnas, bilder kommer:-) (För er som inte sett på facebook, vilket de flesta redan har ju:-)

När Affe i Augusti var 6 månader åkte vi till Lund  för att kolla inför operation, men då visade det sig att han var alldeles för pigg... Han hade haft väldigt svårt att gå upp i vikt, som jag kämpade med det... Ville bara till slut bända upp munnen på honom och ösa i honom.... Men när vi var i Lund sa de att det berodde på hans hål han hade haft mellan kamrarna.. Det hade nu näst intill vuxit igen... Så när vi den dagen kom hem vände allt med maten.. Min oro släpptes väl lite oxå, men sedan dess har det gått hyffsat bra att mata honom, nu är det inte mycket problem alls, han äter det mesta.... När vi var i Lund då, sa de till oss att det kan handla om åratal innan de behöver göra nån operation, snopet kan jag säga, men man insåg ju till slut att det såklart var positivt.. Ju större han är, ju bättre förutsättningar....


Vi åkte hem från Lund och jag hade en skön känsla i magen.. Man vet att den där operationen kommer, men att det inte är så akut...


Idag går vi på kontroll var tredje månad hos hjärtläkare i K-stad och de är så nöjda med Affe... Han har ju hunnit bli 1 år nu och har vuxit till sig... Nu väger han ungefär 10 kg och är 80 ståtligt lång:-) Min Älskling... Bilder kommer även där...


Nu ropar mannen att det är mat, så får avrunda här för nu.. På återseedne:-)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards