Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Bortgjord....

Av Ellinor Ström - 8 april 2009 12:37

Det har jag minst sagt blivit idag... Som jag skrivit innan så ska det ju bli dop och bröllop den 6 juni... Jag har skickat inbjudningar och även bjudit in till middag i Mörrums församlingshem efteråt... Grejen är den att idag kom jag på att jag glömt boka församlingshemmet.. HUR DUM FÅR MAN BLI???? Jag ringde iaf dit med hopp om att det var ledigt iaf, men det var det INTE... My God, vad gör jag nu... Men det löste sig till slut, ringde till flottans mäns stuga i Näsviken, och där var ledigt, så jag var snabb med att boka det... Men vad konstigt allt blev och vilken panik jag fick... Men jag får väl skylla på att det är mycket just nu....

Kristianstad igår ja.... Lilleman hade gått upp i vikt igen, så nöjd jag blir varje gång.... Nu väger han 4740... Han vägde ju 4265 när han föddes, men stod rätt stilla i vikt när vi var i Lund, men nu ser det ut att gå uppåt.... Han måste ju växa till sig inför kommande operation och läkarna tycker det ser lovande ut just nu, SKÖNT!

Nu ska jag springa ner och handla fisk så jag får lite lunch i mig, barnen sover så gott.... 

 
 
Linda

Linda

24 april 2009 15:09

Vad skönt att det ordnade sig.
Hoppas ni får en skön helg, Kram

http://www.lindam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards