Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Ännu en gång stabilt:-)

Av Ellinor Ström - 5 februari 2009 12:38

Ja, stabilt läge idag oxå, skönt!!! Fick en ny tid nästa fredag för koll, men hoppas verkligen det hänt något tills dess...  Men lycklig är jag iaf för att få vara hemma och hoppas varje sekund att det ska sätta fart av sig själv:-) Var nästan bergsäker på att få åka bort och bli igångsatt idag, men ICKE:-)

Sambon ligger nerbäddad idag oxå, men mår bättre.. men man är ju alltid matt dagen efter när man haft feber och så... Jag blir rastlös här hemma bara, när han bara sover och sover... Låg på soffan inatt, vill inte vara för nära om det skulle smitta:-)

Ska snart hämta Lillan på dagis och sen lägga i en maskin tvätt så vi kan byta sängkläder ikväll, så vågar jag kanske sova i sängen:-) Jag e nojjig, jag vet... Men vill inte vara sjuk när jag ska föda barn, det funkar liksom inte:-)

Nu ska jag skölja ut inpackningen jag har i håret, sen ska vi se om kvalitén på håret är okej för att lägga några slingor:-)

Ha det BÄST!

 
 
Viggo, Krille & Cissi

Viggo, Krille & Cissi

7 februari 2009 11:41

Hej!
Hoppas att allt går bra & lycka till med förlossningen, sen när plutten/pluttan bestämmer sig för att komma ut =).
Tänker på er! Lycka till! Kram/Viggo, Krille & Cissi

http://bengtssonsvensson.blogg.se

 
Kristina

Kristina

8 februari 2009 15:13

Vad skönt att allt är bra med dig och bebis. Hoppas det kommer igång av sig själv snart och att sambon din blir frisk, förstår att du är nojjig för att du ska få det. kram

http://krisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards