Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Feber och förkylning...

Av Ellinor Ström - 10 februari 2009 17:19

Det är så passande... Att man får det just nu, när det är dags vilken sekund som helst.... När jag fick Alice var det maginfluensa jag åkte på dagarna innan, suck... Och sen är man aldrig sjuk i vanliga fall...

Vad gör man om det kommer igång nu??? Med feber och förkylning har man ju inte mycket ork:-( Får gärna vänta ett par dagar till som det känns just nu....

Idag har jag sovit hela tiden som Alice var på dagis, mellan 9-14... Knappt jag orkade masa mig upp ur sängen och hämta henne sen... Men jag samlade kraft och kom både dit och hem, fast var helt slut när jag kom hem...

Sen har man ju världens snällaste unge som accepterar att man vill vila, så hon går och lullar lite för sig själv och tittar på tv, såååå skönt.

Nu kommer snart mannen i huset hem och tar över, vad skönt det ska bli...

Blir en slökväll framför tv, bygglov och såld på hus.... Och sen säkert en film i sängen i vanlig ordning, så somnar man gott...

Krya på mig!

 
 
tilla

tilla

10 februari 2009 18:32

tycker synd om dig som ska bli sjuk nu:-( hoppas du blir bättre snart och krya på dig! många varma kramar

http://jagarstarkareandu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marina

10 februari 2009 19:47

ja det var ju typiskt att du skulle bli sjuk nu! Hoppas du snart blir frisk!
Kramar från oss

 
Tina

Tina

10 februari 2009 20:29

Krya på dig gumman! Kram Kram

http://www.tinaboos.bloggspot.com

 
tilla

tilla

12 februari 2009 16:04

GRATTIS GUMMAN till er lilla son, hoppas allt e bra och att vi kan ses snart när alla andra har sett de lilla underverket nummer 2! vill ju ha lite bebis gos;-) ha de bra många kramar!!!!

http://jagarstarkareandu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ClaraBella

12 februari 2009 20:41

Ser på webbisar att ni fått en pojke!! Grattis!!! Hoppas att ni mår bra allihop. Många kramar från oss!

 
Frida

Frida

12 februari 2009 21:48

Graaaattis till pojken :D
Har minsann sett er på webbisar, om du är sugen på en runda med barnvagnarna sen när ni kommit hem & allt det där, ja du vet.
Så bara säg till :)
Kraam

http://www.mammanolte.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards