Alla inlägg under mars 2009

Av Ellinor Ström - 26 mars 2009 16:20

Nu var det längesen jag skrev nåt här, och det har sin förklaring, jag lovar....

Det är inte så att jag har för mycket att göra som tvåbarnsförälder... Det har helt enkelt varit en tuff start på livet för lille Alfred, och även för oss..

Vi for till Lund när Alfred var 12 dagar och var där i 2 ½ vecka... Alfred har hjärtfel och har genomgått 1 operation, nu går vi hemma och kämpar med mediciner och väntar på nästa operation.. Det är ett ovanligt och allvarligt hjärtfel han har, så de vill att han ska växa till sig först, men inom 6 månader blir det... Denna väntan är grym... Men vi håller hoppet uppe att detta ska gå bra, vi kan inte göra så mycket annat...

Jag kommer skriva mer om denna historien när jag har ork till det, men kände att jag vill komma igång lite med bloggandet, mest för min egen del, få sktriva av mig lite... Kan tänka mig att folk tröttnat på att det inte blir uppdaterat här....


Ta hand om varann, det är det viktigaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards