Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Ellinor Ström - 23 juli 2008 07:52

Äntligen har det kommit lite fint väder, detta har man väntat på ett tag...

När man var lite kändes det som om det alltid var fint väder när man hade sommarlov, och att det alltid var snö på vintern.... Men jag kan minnas fel:-)

Idag ska det väl fortsätta packas lite, sen måste jag hinna in till stan och handla present till Elma, syrrans flicka, som fyller 2 år imorgon.. Herregud vad tiden går.... Vet inte riktigt vad man ska köpa till henne, men jag hittar nog något...

Ska in till attias oxå och hämta en skiva han bränt till mig med alla bilder från Gbg, kuuul... Har inte en enda bild från åren i Gbg, så det kan ju vara kul att ha faktiskt..

Annars håller det sig ganska lugnt tycker jag, vill bara ha flytten över och så, tradigt att flytta, men det är kul när man kommer till det nya stället och ska börja packa upp allt;-)

Nej, nu ska jag nog ta mig iväg och handla några frallor så vi kan få i oss lite frukost.... Ha en bra och solig dag!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards