Alla inlägg den 18 september 2008

Av Ellinor Ström - 18 september 2008 19:10

Allt gick bra på ultraljudet och allt såg jättefint ut... Den sprallade som bara den... Både jag och Tobbe sa "han" hela tiden när vi var där, var kanske en känsla vi båda fick, att det blir en liten pojk denna gången:-) Det är helt underbart att få se detta lilla knyte, hjärtat som slår och alla rörelser... Det är helt fantastiskt.... Fick ett nytt datum för BF oxå... Förut var det den 15 feb, nu blev det den 19 feb... Så det blir nog ett februaribarn iaf:-) Skitsamma vad det blir, bara allt går bra och den lille/lilla mår bra!!!!!


Så nu känns en himla lättnad kan jag säga... Är överlycklig över att allt såg bra ut.... Mannen hemma och ledig halva dagen idag och även imorgon... Så dena helgen får vi långhelg, MYSIGT!!!!!!


Nu blir det mys i soffan och titta på töntarna i IDOL:-)


Ha det TOPPEN

Av Ellinor Ström - 18 september 2008 06:19

Jag brukar minsann inte vara nervös, men idag vaknade jag tidigt och fick alla möjliga tankar och det gick bara inte att somna om igen..

Ja, dags för ultraljudet idag och jag tycker det är märkligt att det inte känts så mycket.... Hoppas bara att de säger att allt är okej, så man kan lugna sig.... Kände mig så tom idag när jag vaknade, men jag hoppas verkligen det är inbillning.... Kl 14 idag smäller det, ser fram emot det samtidigt som det skrämmer mig lite eftersom jag har de känslor jag har....

Vi får helt enkelt hoppas på det bästa så hörs vi här senare!!!!!



Ovido - Quiz & Flashcards