Alla inlägg den 22 september 2008

Av Ellinor Ström - 22 september 2008 20:11

Då har måndagen gått oxå.... Jobbat idag mellan 8-17.30 Trött nu känner jag, men Alice och jag är lediga imorgon,så då får vi vila ut:-)

Imorgon har vi faktiskt inget planerat, vi ska bara vara och ta det som det kommer:-) Blir vädret som idag så går vi nog i pyjamas hela dagen.. Hahahah!

Det är konstigt med svenska hösten tycker jag, alla kryper in i sina skal och tittar inte ut igen förrens til våren... Men visst är det skönt att bara krypa upp i soffan med en filt, tända ljus och en bra film..... Gärna en påse godig oxå:-)

Ska försöka ta mig i kragen och bli duktigare på att träffa lite folk, trots hösten... Kul för Alice oxå att träffa lite kompisar, och skönt för en annan att träffa andra mammor och prata lite "barn"-prat:-)

Nu ska jag iaf lägga mig på soffan en stund och vänta på att chokladpuddingen ska bli redo att huggas in på....


Ha en skön kväll allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards