Alla inlägg den 24 september 2008

Av Ellinor Ström - 24 september 2008 07:09

Igår blev ju underbart väder, och jag som var så anti på morgonen, men det såg faktiskt inte så lovande ut då:-) Men vad härligt det blev på eftermiddagen....

Vi gjorde trots allt inte så mycket... Slappade och fixade lite hemma på förmiddagen, sen när Alice sovit middag så åkte vi faktiskt ner till Kristianstad.... Hämtade Tobbe, och sen gick vi på stan lite, fikade och mös... Var ju tvungen att gå in på HM när jag ändå var där nere, inhandlade lite till Alice, och jag inhandlade faktiskt en bebisdress oxå, i blått:-) Undrar om känslan på en pojk sitter i:-) Så här vågade jag inte göra förra gången, men denna gången kunde jag inte låta bli.... Finns väl alltid någon annan som får en pojk annars:-)

På kvällen var jag på Me and I party hos min kära Linda, vad jag saknar henne.. Vi MÅSTE se till att träffas mera! Där handlade jag iaf oxå alldeles för mycket... Som vanligt.... Blev en tunika till mig själv, perfekt för magen att växa i:-) Till Alice blev det en Orange tunika med en rosa igelkott på och till det ett par rosa brallor.... Sen till bebisen köpte jag ett par "sparkbyxor i beige, med en brun igelkott i rumpan, såååååå söta... Faktiskt köpte jag ett par likadana till Alice oxå... Funderade på om det kanske var lite töntigt att ha till Alice som är så stor, men jag tror hon kan se cool ut i det, hon är ju så liten och nätt.... Ja, vi får väl se hur det ser ut när det kommer:-)

Snart blir det "Rabdido" (heter det så??) -party, oxå med barnkläder... Någon som varit på ett sånt????? Ska bli spännande iaf, har aldrig varit på sånt.....

Idag är det jobbdags igen, lämnar lillan kl 11 på dagis, sen far jag till jobbet efter det.... Jobbar sent ikväll, men det är okej! Alice farmor kommer hit och hämtar Alice på dagis idag...

Nu ska jag fixa lite frukost, Alice har precis vaknat, hon tog lite sovmorgon idag:-) Men bara lite....


Ha en skön dag!

Ovido - Quiz & Flashcards