Alla inlägg den 26 september 2008

Av Ellinor Ström - 26 september 2008 07:08

Underbara fredag:-) Jag tycker om fredagar, men det gör nog de flesta:-)

Igår jobbade jag, Tobbe fick vara hemma med Alice från dagis, hon sov dåligt på natten och var lite varm och snorig när hon vaknade, så jag tyckte det var lika bra hon var hemma och vilade, annars kanske det bara blivit värre... Hon verkar redan lite piggare faktiskt..

Efter jobbet igår åkte jag och storhandlade, så skönt att fylla kylskåpet, frysen och skafferiet.. Jag älskar när det finns gott om mat hemma...

Sen gjorde vi faktiskt inte så mycket... Lagade mat och slappade i soffan på kvällen.. Jag somnade riktigt tidigt på soffan igår, redan till sjukhuset, tycker bara det blir värre och värre:-( Men så är det ju att vara gravid.... Annars tycker jag att jag känner mig mycket piggare nu än i början!

Idag går jag in i v 20, herregud, vart tar tiden vägen???? Mysigt är det iaf!

Jaha, vad händer idag då??? Jag och Alice ska åka in till stan en sväng, sen ska vi hälsa på en släkting till mig i Asarum.. Fika och lite så, aldrig fel!!!

Får se vad det blir i eftermiddag sen, lust att göra nåt, men vet inte vad...

Måste in till stan och kolla in nya Karl-Oskar och Kristina som öppnat.. Var en sväng på det "gamla" igår, men vilken jävla röra.. Det var säkert billigt men jag orkade bara inte glo....

Hörde igår av en kund oxå vad som skulle bli i Domus-huset..

Det ska bli HM, Indiska, Clas Olsson och sen skulle visst Guldfynd flytta in där oxå.... Det är ju inte fel... Jag hade nog hoppats på Gina oxå, men man får vara nöjd med det som blir... Det kanske kommer sen.

Nu ska jag ta en dusch och fixa mig och lillan...


Ha en underbar fredag, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards