Direktlänk till inlägg 30 september 2008

....

Av Ellinor Ström - 30 september 2008 12:42

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev... Ibland blir det bara så...

I helgen var det lugnt, vi var i Karlskrona i lördags, shoppade och fikade... Hade helt enkelt en mysig familjedag... I söndags var vi bara hemma och slöade hela dagen, blev inget vettigt gjort över huvud taget, men så måste man få ha det ibland oxå...

Igår var det jobb igen, såg på dagis när jag hämtade Alice att de skulle fotograferas den 16 okt.. Både gruppfoto och enskila foto (kompiskort som vi kallade dem:-)) TYcker det är jättegulligt, ska bli kul att se.... Hoppas bara Alice är på humör den dagen och vill vara med...

Idag är vi hemma och myser... Alice har ju varit förkyld och jag känner att nåt är på väg... Vaknade me huvudvärk idag och det vill inte ge med sig... Skönt nu när man kan sitta och slappna av lite när lillan sover middag... Tänkte vi skulle åka in till stan en sväng i eftermiddag, men får se hur det blir med det, om vi orkar... Skulle ju träffat Caroline och Tuva idag, men jag tycker det är så onödigt att träffa andra små barn när man inte mår hundra... Vi får ta det nästa vecka istället, var ju så längesen vi sågs nu...

Satt i köket här innan och kollade när polisen stod nere vid preem och tog folk för fortkörning, många som åkte dit verkligen... Jag kunde ju inte slita mig förrän de åkt därifrån ju:-)

Imorgon är det onsdag igen, vilket innebär jobb... Veckorna går fort som bara den... September slut imorgon oxå, det är ju inte klokt.. Tycker det har känts länge tills bebisen kommer i februari, men nu känner man att det börjar närma sig:-) Spännande!!!!

Kläderna från Me&I hade kommit oxå, men jag har inte varit och hämtat mina hos Jenny ännu, får se till att göra det snart, är ju nyfiken ju...

Nu ska jag lägga mig ner på soffan en stund och försöka vila innan lillan vaknar och det är fullt ös igen!!!!


Ha det gott sålänge!

 
 
Tina

Tina

30 september 2008 13:28

Hej på Er! Hoppas ni mår bättre snart! Kram!!

http://miramedfamilj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards