Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Ellinor Ström - 2 oktober 2008 15:15

Gud så härligt med lite kommentarer när man loggar in:-) Nu känns det mycket roligare... Måste själv bli duktigare på att lämna hos andra oxå, lovar:-)

Nu har jag precis kommit hem efter att ha hämtat Alice på dagis.. Hann med att handla efter jobbet innan jag hämtade henne oxå, så skönt at göra det ensam:-)  Vad man uppskattar såna saker nu sen man fått barn...

Nu är det dags att plocka lite här hemma, röja undan och dammsuga, för kl 18 är det ju dags för Mary Kay-party.... Jag var faktiskt så lat att jag köpte bröd idag, hann inte baka igår för jag var hemma så sent...


Har blivit permanenad idag oxå förresten.. Satte vår praktikant på prov och det klarade hon galant.. Kul när det händer nåt med huet... Trivs rätt bra faktiskt, men känns ovant....


Nu måste jag kila och förbereda för kvällen!!!


Have a NICE day!

Ovido - Quiz & Flashcards