Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Ellinor Ström - 11 oktober 2008 08:04

Då var det lördag igen och man fick sova lika länge som vanligt... Hur lyckas hon vakna så tidigt just på helgerna???? De dagar hon börjar tidigt på dagis får man alltid väcka henne, märkligt... Idag gick vi upp kl 06.00, jag tycker det är på gränsen för tidigt... Men hon sover ju hela nätterna från kl 19.00, så man får väl inte klaga.... Man kanske ska låta henne sova mindre mitt på dagen, har ingen aning... Får väl pröva oss fram....

Nu hade jag tänkt slänga ihop lite pizzabullar innan Tobbe vaknar, tur att någon får lite sovmorgon iaf:-) Sen ska jag plocka fram lite frukost, MUMS!

Vi drar nog till stan en sväng sen, och middag hos Tobbes mormor och morfar i vanlig ordning... Kan inte leva utan hennes mat, det är verkligen det bästa som finns!

Ska sätta lite fart här nu, så jag inte sjunker längre ner i soffan:-)

Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards