Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Ellinor Ström - 16 oktober 2008 17:59

Idag har Alice haft fotografering på dagis.. Fört ville hon inte riktigt vara med på den enskilda bilden, men till slut hade det gått, i frökens knä:-) Ska bli spännande at se korten när de kommer!

Jag själv har jobbat idag, sen har jag inte hunnit med så mycket mera... Handlat och direkt hem för att fixa lite bakad potatis tills Tobbe kom hem... Nu har vi precis ätit, gott... Blir lite bollibompa nu, sen sängen för lillan... Och som vanligt somnar man väl i soffan, SUCK.....

Imorgon är jag och Alice lediga iaf, jag får INTE glömma att jag ska in och göra blodprov, MÅSTE göra det imorgon... Annars har vi inte så mycket planerat, kanske åker in till stan en sväng, vi får se...

Helgen blir lugn och skön i vanlig ordning... Varför bryta ett mönster som funkar:-)

Nu ska jag mysa med Lillan i soffan en stund innan det blir pyjamas....

VI HÖRS!

Ovido - Quiz & Flashcards