Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ellinor Ström - 19 oktober 2008 07:56

Känns som om jag tröttnat lite på att blogga, kanske bara är en period.. Men det känns så lite överallt, som om inte alla är så "på att" som vanligt! Får väl se om man får upp suget igen!

I helgen har vi som vanligt inte gjort så mycket. Var i stan en runda igår, köpte en jacka och halsduk till Alice. Igår kväll var vi bara hemma och mös med lite varma mackor....

Idag tänkte jag fixa här hemma, baka lite bullar.. För två helger sedan tror jag det var, så bakade jag ca 60 kanelbullar.. De är redan slut, och vi har inte haft folk här som hjälpt mig äta upp dem... Tobbe har tagit någon enstaka, vilket betyder att jag ätit rätt många... Usch, nu får jag dåligt samvete... Snacka om graviditetsdille... Vill iaf baka ny omgång idag, få väl se om det blir så...

Nu vill familjen ha frukost, så nu sätter jag fart....

Ovido - Quiz & Flashcards