Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Ellinor Ström - 13 januari 2009 15:39

Nu har vi sovit middag alla tre, slocknade som jag inte vet vad:-) Gud så skönt det var... Kanske man åtminstone kan hålla sig vaken till 21 ikväll....:-)

Nu ska det fixas middag till min lilla familj... Ingen maginfluensa ännu vad jag kan känna...... Håller fortfarande tummarna så hårt jag kan:-)

Av Ellinor Ström - 13 januari 2009 08:04

Har klarat oss än så länge, jag och Alice.... Jag hoppas verkligen in i det sista att vi ska slippa den odrägliga magsjukan....

Tobbe mår bra idag, bara lite tung i huvudet, säkert för att han sov en del igår och sen hela natten, ibland kan man ju faktiskt sova för mycket...

Jag tycker det är märkligt att han bara spydde en gång och att det flög på honom så.. Jag frågade ut honom om han fått i sig nåt olämpligt igår.. Han sa att han druckit äppeljuice från en förpackning på jobbet, som han inte visste hur gammal den var... Och äppeljuice kan ju lätt jäsa när den blir lite gammal..... Kan det varit det???!!!! Det kan man ju alltid hoppas... Jag försöker iaf hitta positiva sidor:-)

Nu sitter jag och Alice och tittar på barnprogram, Charlie och Lola, hennes favorit... Hon fick 3 filmer när hon fyllde år, och de går varma:-) En anna börjar tröttna, men hon verkar tycka det blir roligare ju mer hon känner igen dem:-)

Idag MÅSTE jag ta bort alla julsaker, nu har jag sagt det så många dagar att det nästan är pinsamt... Men idag ska det ske, MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!!

Nu ska jag se om mannen vill ha nåt i magen.....


Ses!

Ovido - Quiz & Flashcards