Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Ellinor Ström - 22 januari 2009 08:52

För mig är det helg nu iaf:-) Det var okej att jobba igår, men visst var jag helt färdig när jag slutade.... Sen fyllde Tobbes morfar år oxå, så det blev en sväng dit efter jobbet oxå.... Sen somnade jag gott sen:-)

Eller gott och gott... Har fortfarande de där sablans blåsorna på tungan som gör ont som tusan... De verkar aldrig försvinna, eller de flyttar runt iaf... Vill att de ska vara borta nu så jag kan börja äta ordentligt... Har blivit mycket fil, kräm och yoggi på sista tiden... När de är borta ska det få lov att bli en stor fet gyrostallrik, så de så!!!! Ge mig gärna råd hur jag kan få bort dem, nån gammal huskur eller nåt:-)

Snart ska jag in till banken i stan och träffa min företagshandledare, fixa vissa saker inför at jag ska vara mammaledig nu i hela 3 månader.... Börjar jobba lite smått redan 1 maj:-( Men men, Tobbe får ju äran att vara hemma oxå då..

När vi ändå är ine i stan så tar vi nog en fika hemma hos Brorsan och Leia, så får Alice och Leia leka en stund!

Om man skulle ta sig i kragen då och fixa iordning sig:-)

Ovido - Quiz & Flashcards