Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Ellinor Ström - 28 januari 2009 08:02

Tack för alla kommentarer, det piggar upp!!!!

Igår var det ju besök hos barnmorskan igen, och jag blev bortskickad till förlossningen - igen... Där gjorde de prover - igen och de såg bra ut - igen... Sen gjorde de tillväxtultraljud på bebisen... Den kan ju växa dåligt och få dåligt med näring pga mitt höga blodtryckk, men det såg jättefint ut... I dagsläget såg den ut att väga ca 3200... Rätt mycket tyckte jag, med tanke på att den kanske stannar ett tag till.... Men huvudsaken var att det såg bra ut.... Sen kollade de några blodtryck till och det gick ner till acceptabelt, men jag är ju sååååå nervös var gång det ska göras, SUCK... Det kommer vara högt hela tiden, så enkelt är det. Fick spendera hela tisdagen där borta iaf, de fick akut kejsarsnitt mitt i alltihopa, så det blev att vänta ett bra tag...Var iaf hemma på eftermiddagen igen, lycklig att jag fick komma hem...

På fredag är det dags för nytt besök hos barnmorskan och det innebär väl ett nytt besök på förlossningen antar jag, blir trött.. Önskar det kunde gå igång av sig själv innan dess.. JAG VILL HA ONT OCH FÖDA BARN NU!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards