Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Ellinor Ström - 30 januari 2009 11:35

Då har man gjort sitt besök hos barnmorskan... Idag såg det stabilt ut, visserligen är blodtrycket lite högt, men lägre än vad det varit innan.. Så nu är nästa besök inte förrän på torsdag nästa vecka.... LYCKLIG!!! Det lät lite på henne som om hon trodde att jag inte skulle hinna dit, som om det skulle komma innan dess... Vad lycklig jag blivit om det kommer igång av sig själv innan dess.. Bebis är ju som sagt rätt så stor, eller rättare sagt väldigt lagom, men stor för att stanna där inne för länge till:-)

Lyckliga jag slapp iaf åka till förlossningen och spendera min helg där, utan ska bara vara hemma och mysa med familjen i helgen, I LOVE IT! Sen kan pyret komma precis när den vill, är SÅ välkommen!!!!

Alice är på dagis.. Lämnade henne där i morse innan barnmorskan, fall i fall... Sen ska jag hämta henne kl 14.. Vi åker nog en sväng till EKO, måste inhandla lite småsaker... Sen känns det som om jag inte varit utom dörrarna på evigheter... Tror det kan vara nyttigt att komma iväg lite, bara man tar det lugnt... Behöver göra något och få nåt annat att tänka på...

Ikväll blir det nån god mat (vet inte vad än) och så blir det let´s dance... Imorgon ska vi på gympa med Alice, men imorgon får hennes pappa springa runt med henne:-) Sen åker vi nog till gamlemomor och gamlemorfar på lunch, för att sedan ha en lugn och skön eftermiddag och kväll hemma tillsammans....

Får se när bebisen får för sig att titta ut, SNART hoppas jag!!!!!


Ha en skön fredag, jag tänker njuta till 1000...

Ovido - Quiz & Flashcards