Direktlänk till inlägg 4 oktober 2008

....

Av Ellinor Ström - 4 oktober 2008 16:27

Det blev att jag dukade upp en jättefrukost med allt vad dett innebär, i morse:-) Tobbe blev jätteglad när han kom upp, det var ju lite meningen oxå:-)

Vi åkte in till stan vid 10, lämnade faktiskt upp Alice till Tobbes mormor och morfar så vi fick lite egentid att bara gå på stan och mysa... Letade inte efter något speciellt så det blev inget speciellt köpt heller... Några tröjor till Alice, sen fick vi ett ryck och köpte en vagga till bebisen... Ville haft en vagga redan till Alice, men blev aldrig så då, men nu slog vi till... Sen blev det lite leksaker till Alice, man märker hon börjar uppskatta när man kommer hem med saker:-)

Hon tittade lite på vaggan när vi kom hem och undrade vad man skulle ha denna till.... Nu tjatar hon om och berätta för alla att bebisen ska sova i den:-)

Sen blev det som sagt middag hemma hos Tobbes mormor och morfar, helt underbart... Blev proppmätta både Tobbe, Jag och Alice så det blir nog bara lite pannkakor här snart... Vi kom hem först vid kl 14, så det blev lite sen middags-sovning för Alice.. Vi slocknade oxå och vaknade alla vid 16, skönt..... Fast jag blir lite slö hela dan när jag somnar mitt på dagen så...

Blir myskväll med familjen ikväll, älskar det.... Eftersom man träffas så lite i veckorna så är det guld värt att vara tillsammans på helgerna... Tur att man känner så iaf, då har man ju det bra... Igår hade vi ju kompisar oxå, jättemysigt, och då ännu mysigare att bara få vara tillsammans ikväll....

Nu ska jag börja steka pannkakor till mina älsklingar....


 
 
lillatilla

lillatilla

4 oktober 2008 22:52

så mysigt ni verkar ha de, gottegrisar. hoppas ni haft en bra helg

http://lillatilla.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

5 oktober 2008 10:47

Ja, varma mackor är inte dumt! :) Vi kör oftast varaianten ost/skinka/tomat eller rökt korv/champinjoner/ost, så här är det inga avancerade grejer... ;) hoppas ni har haft en bra helg! :) förresten hur gammal är alice och när kommer den nya babayn? :) Kram

http://mammasofie.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

5 oktober 2008 16:25

Hej! Har ny bloggadress!!

http://www.tinaboos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards