Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Ledig dag.....

Av Ellinor Ström - 7 oktober 2008 08:04

....som tur är... Dunderförkylning... Var så tung i huvudet igår när jag kom hem från jobbet, blir gärna så när man går och snörvlar en hel dag.... Så idag blir det till att vara hemma och vila... Att man kan känna sig så sjuk  när man är förkyld... Känns som om man har 39 graders feber, men har ingen feber alls.. Iaf är det skönt att jag och Alice är lediga idag så vi kan vila, men ska försöka komma ut en sväng, inte fel med lite frisk luft!

Tänkte skulle sätta mig och rensa lite kort idag oxå och beställa.... Måste komma igång med att göra lite fotoalbum, blir så mycket sen annars. Bra att ha Alice tid färdig när nästa kommer, för då blir det väl mycket kort igen antar jag! Men Gud så mycket kort man har, det blir ett heltidsjobb att göra allt det! Men jag måste ta tag i det och iaf beställa hem, så kan man ju ta lite i taget sen.

Tänkte att vi skulle ta en dag till badhuset i Olofström oxå någon dag när vi frisknat till, Alice måste börja vänja sig vid vatten. Som jag sagt innan så är hon en riktig mes när det gäller vatten, vet inte varför det blivit så.. Någon som vart där??? Är det bra???

Jag måste oxå ringa och boka bord till Julbordet i Folkets Park, är väl fullbokat snart annars.. Vi tänkte gå på det som Laxerian har tillsammans med kulturfixarna, brukar vara bra. Och jag och min älskling är galna i julbord, så det kan väl passa sig. Höggravid är man ju då oxå, så då kan man äta desto mera:-)


Nu ska jag kolla foton:-) En härlig dag önskar jag er!


Sofie: Alice hon fyller 2 år i början av januari och hennes lillasyster/lillebror kommer i mitten av februari:-)


Lägger ut en liten bild på lilla badkrukan, sån här torris har hon varit hela sommaren:-)

 
 
Sofie

Sofie

7 oktober 2008 09:41

Ok då vet jag! :) Det där med korten känner jag igen, dock blev vi jättedåliga på att ta kort när vi fick Olivia och nu tar man mest bilder på henne, han är ju aldrig i närheten... :) Krya på er! Kram

http://mammasofie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina

7 oktober 2008 10:00

Hej! Mamma, Lolita och barnen har varit på badhuset. De gillade det skarpt så det är att rekomendera!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards