Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Pojke????

Av Ellinor Ström - 14 oktober 2008 13:03

Nu har vi varit hos barnmorskan.. Det gick jättebra, allt såg fint ut...

Hjärtljuden låg på 140, så långt ner var aldrig hjärtljuden med Alice:-) Kan det vara en pojke tro???? Det får vara vad det vill, bara allt går bra!!!!

Alice satt spänt och lyssnade när vi hörde bebisens hjärta, hon tyckte nog det var spännande, satt som ett litet ljus....

Efter besöket skulle jag upp och lämna blodprov, men det var MEGAlång kö, så jag ska åka in och göra det senare i veckan, får inte glömma det! Sen gick vi bortom akuten och hälsade på Maria, hon jobbar ju där...

Nu ligger Lillan och sover och jag sitter här... Började städa lite, men tröttnade, som vanligt, men ska ta mig i kragen och fortsätta, så jag blir färdig.. Alice kusin Leia och min bror kommer på besök sedan oxå, var visst sugna på kaffe:-) Sen kommer ju Bellaman hem sen oxå, fullt ös.... Nu får jag väl städa vidare, se om jag lyckas dammsuga när hon sover, det brukar gå bra, bara man stänger dörren till hennes rum... Efter vi renoverade i huset från att hon föddes tills vi flyttade därifrån, sen till en liten 2:a där man är inpå varann hela tiden, så har hon lärt sig sova med ljud.... Rätt skönt faktiskt:-)

Hoppas ni har en skön höstdag!

 
 
Frida

Frida

14 oktober 2008 18:53

Olivers hjärtljud låg på i snitt :)

http://www.mammafrida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Frida

14 oktober 2008 18:53

140 i snitt ska det stå, upptäckte att jag missat det när jag tryckte på okej ;)

 
Tina

Tina

15 oktober 2008 09:34

Ja det ska bli spännande att se vad det blir. Hoppas ni mår bra! Kram

http://tinaboos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards