Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Rubrik saknas

Av Ellinor Ström - 22 oktober 2008 07:30

Ja, känns verkligen som om jag har trötnat på detta, men ska försöka fortsätta, jag tycker ju att det är rätt roligt ändå.... Kanske blir tråkigt för att man har så händelselöst liv:-)

Igår var jag ledig, var på lasarettet och lämnade blodprov, sen var jag inne i stan en sväng.. Fikade med brorsan och shoppade lite.. Även lite ärende på jobbet... Sen igår kväll var det föräldrarmöte på dagis... Faktiskt kul att komma dit och träffa de andra föräldrarna.. Sällan man träffar några när man hämtar och lämnar så snabbt, och träfar man dem blir det bara ett HEJ i dörren.. Så det var mycket trevligt får jag lov att säga....

Idag är det dags för jobb igen, i eftermiddag... På ett sätt skönt, för då kan Alice och jag slappa lite så här på morgonen, men å andra sidan blir det sent ikväll.. Men men, man kan ju inte få allt... Jag är ju ledig så mycket med henne ändå, så jag ska verkligen inte klaga!

Ikväll kommer Bonde Söker fru igen... Kul med lite underhållning.-) Någon annan som tittar på deta otroligt givande program?????????:-)

Imorgon ska jag äntligen fika med min kära Linda efter jobbet... Alice och Fille ska få leka lite, de är så himla goa ihop...

Visst är det helt sjukt att det redan är onsdag, snart helg igen.. Tycker det är måndag och fredag hela tiden.. Känner mig rätt gammal när man känner så:-) Går dessutom in i v 24 på fredag, helt sanslöst... Snart ligger man där på förlossningen igen... SPÄNNANDE!!!!!

Nu vill Lillan ha något i sin lilla mage, så jag får slita mig!!!!


Ha en skön dag!

 
 
Ingen bild

Marina

22 oktober 2008 10:37

jag vill gärna att du fortsätter att blogga! Mitt liv är inte så roligt precis heller men tycker ändå det är roligt att skriva...
kanske kan försöka träffas snart!?!
Kramar från oss

 
Kristina

Kristina

22 oktober 2008 19:40

Jag kollar med på bonde söker fru, visst är det givande:-) men det är underhållning i alla fall. ja visst går veckorna fort som du säger är det mån-fre. själv går jag in i v 17 nästa vecka. tiden går så snabbt snart sitter vi där med två små.:-)

http://krisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards