Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Halva veckan snart gått - igen...

Av Ellinor Ström - 29 oktober 2008 09:50

Jaha, nu var det flera dagar sedan jag skrev...

Helgen blev väl som vi tänkt oss, nästan iaf... Lördagen umgicks vi med Tobbes bror och familj... Åkte till stan och fikade och strosade runt... Kvällen blev lugn och mysig hemma i soffan.

Söndagen tog vi oss upp och körde till Ullared, mitt största misstag denna sidan jul... FAN va folk det var där...  Jag har aldrig sett så mycket folk... Fick stå i kö in, i ösregn, och Lillan var med... Väl inne så kom man varken fram eller bak, så man var mest irriterad hela tiden... Framåt kl 14-15 började folk åka hem, och det var normalt mycket folk, då sprang jag runt som en gnu fram till kl 17 när de stängde.... Lite trött var man ju sen, och då ska man sitta 3 timmar i bilen hem oxå... INgen lyckad dag i Ullared alltså, men vad mer kan man räkna när man åker helgen vid löning... Inget jag kommer göra igen iaf:-) Men jag hittade en del saker iaf, men kunde gått där mycket längre... Konstigt är at man tycker man plockar ner en massa, sen när man kommer hem och plockar upp allt så tänker man : Var det inte mera....

Somnade tidigt i söndags iaf, jobade i måndags.... Igår var jag ledig.. Möte på jobbet med en försäljare, sen åkte jag och Alice till eko.... Skulle kolla lite julsaker tänkte jag, men otur hade jag, de öppnade inte den avdelningen förrän till helgen... Men vi hade mysigt iaf, jag och Lillan....

Har köpt en MASSA julklappar till Alice, tänkte hon skulle få en sån där adventskalender med en paket varje dag, tror hon uppskattar och förstår det detta året.....

NU är det duschen för mig, ska lämna Alice på dagis sen och åka och jobba!!!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg och en bra start på veckan!

 
 
Ingen bild

Viggo, Krille & Cissi

29 oktober 2008 19:21

Halloj på er!
Nu har jag hittat hit oxå! Det är så roligt att läsa vad ni har för er, tänk att så många har bloggar! =). Ni måste komma hit på fika snart (har bakat kanelbullar, läste mig till att ngn var väldigt svag för det..), vi ska bara kurera oss från Viggos feber först! Ha det så bra! Kramar/Viggo, Krille & Cissi

 
Kristina

Kristina

30 oktober 2008 18:52

Hejsan tråkigt att det var så mycket folk på ullared. Inge roligt att stå i ösregn med en liten. Hoppas du hittade något bra. En kollega till mig sa att de hade mammakläder där med nu så nu vill man dit och kolla det och julklappar:-) ha det gott

http://krisse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Ström - 22 mars 2010 08:07

Ja, idag är det dags för kontroll.. Över 3 månader sedan sist.. Visst känns det spännande, men samtidigt lite nervöst för hur det ska se ut... Så är det alltid innan vi ska dit.. Ska det vara dags för operation snart???? Egetligen vill man ju det, fö...

Av Ellinor Ström - 13 mars 2010 09:23

lördag är det idag och jag ska snart bege mig till stan för att handla födelsedagspresent till Svärfar, som ska ha kalas i eftermiddag... Ungarna ska få leka av sig lite med sina kusiner, det gillar de:-) Ikväll är det melodifestivalen, spännande, ...

Av Ellinor Ström - 11 mars 2010 08:37

Torsdag idag ja.. Veckorna går ju sååå snabbt... Jobbar i eftermiddag, sen är det helg för oss!!! Skönt så skönt... Varit och lämnat Lillan på dagis nu, hon älskar det verkligen, så härligt att se... Så nu får man vila öronen en stund, får se om ja...

Av Ellinor Ström - 10 mars 2010 13:49

Jaha, nu sitter man här igen... Jag tänker ofta att jag ska sätta mig och skriva, men det kommer inte längre än till tankar, rätt vanligt hos mig faktiskt:-) Jaha, vad ska man säga om året som gått???? Det har liksom rullat på.. Första 6 månaderna ...

Av Ellinor Ström - 8 mars 2010 06:50

Jaha, då var det dags att försöka ge sig på detta igen... Ca 1 år sedan sist, herregud vad tiden går... Ett år sedan vi var i "helvetet".. Ja, för ett år sedan låg vi nere i Lund och hade ingen aning vad som skulle hända.... Men hem kom vi till slu...

Ovido - Quiz & Flashcards