Alla inlägg den 5 november 2008

Av Ellinor Ström - 5 november 2008 08:15

Glömde ju säga att vi var på IKEA i söndags och blev några tusen fattigare:-( Men mysigt hade vi, och fick en del handlat... Jag älskar IKEA....

Av Ellinor Ström - 5 november 2008 07:58

Har redan hunnit bli onsdag, känns som om det går längre och längre mellan gångerna som jag är här.... Varför blir det så, varför tappar man suget helt vissa dagar???? Idag är en sån dag när jag känner mig lite down... Men man kan aldrig sätta fingret på varför... Men man vet att det går över så småningom...

I måndags jobbade jag som vanligt, sen hämtade jag Lillan i vanlig ordning.. Fotot från dagis-fotograferingen hade kommit, så söt hon var, trots att hon inte tittade i kameran... Ska beställa iaf:-)

Igår var Tobbe Pappaledig och var bara på ett snabbt möte i Karlskrona, så Alice och jag följde med och gick på stan lite... Hittade lite tröjor till mig, och äntligen en sån där adventskalender man sätter ett paket per dag... Hittade den på Åhlens, så nu är det oxå fixat... Alice hon köpte present till Pappa till fars dag... Har nog aldrig varit ute i så god tid med nåt någon gång.. Julklappar har jag redan handlat massa oxå, och det är bara 5 november, vad har hänt med mig.... Jag brukar ut och handla den 23 dec.... Nackdelen med att handla så tidigt är att man handlar mycket mer än man borde, lär väl börja om med nya klappar när det börjar närma sig julen...

Har iaf hittat hela 4 julklappar att köpa till Tobbe, det är oxå väldigt ovanligt, brukar aldrig veta vad jag ska handla till honom, sen handla man något bara för att i sista sekunden.....

Idag är det dags för jobb, börjar jobba vid 12.00 idag och jobbar till 19.... Blir hem och käka och kolla Bonde söker fru ikväll:-)

Nu får jag nog göra lite nytta här hemma, tänkte handla oxå innan Lillan ska till dagis!!


Hoppas ni får en bra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards