Alla inlägg den 18 november 2008

Av Ellinor Ström - 18 november 2008 07:45

Bjuder på en julbild oxå:-) Min lilla tomtenissa:-)

Av Ellinor Ström - 18 november 2008 07:31

Tisdag och Alice och min vanliga lediga dag, sååå mysigt, precis som vanligt... Helgen har varit jätteskön och igår jobbade jag... Hann springa en snabb sväng på stan och inhandla en julklapp till innan jag hämtade Lillan på dagis... Nu är jag minsann nästan färdig. Har ett par stycken kvar, men jag vet åtminstone vad jag ska handla och det känns skönt! Jag har verkligen ALDRIG varit ute i så här god tid, så det känns skönt... Kan iofs som sagt tänka mig att jag handlar på min en del julklappar i december, trots att jag är färdig, men då får det bli så, det ska vara många klappar under granen...

Som jag längtar till julen, verkligen älskar det... Nästa helg är det dags att sätta upp advents-sakerna, sååå mysigt.. Vi har diskuterat när vi ska sätta in gran och upp med lite tomtar, när ska ni göra det????? För Alice skull skulle jag vilja göra det tidigt, men jag vet inte....

Pepparkaksbak och Lussekattsbak ska det oxå bli, härligt! Jag tycker att julen känns som när man var liten, nu när man har egna barn.... HÄRLIGT!

Idag ska Alice och jag åka till stan en sväng, bara strosa runt och umgås.. Hälsa på Alice gammelmormor och gammelmorfar... De bara älskar Alice och hon dem, så det blir en sväng dit och göra dem glada....

Nu ska jag försöka skriva ner en önskelista till Alice och maila iväg till mina syskon, men jag tycker det är svårt.. Vad önskar era barn??? Vad har/ska ni köpa till era barn????? Kan alltid få lite ideer... Alice fyller ju år oxå ett par veckor efter julafton, så det blir liksom dubbelt att önska oxå.....

Ge mig massor av ideer och ha en bra dag!!!!!!!:-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards