Alla inlägg den 7 november 2008

Av Ellinor Ström - 7 november 2008 18:52

Idag har jag varit på kontroll hos barnmorskan.. Allt såg bra ut, men hon klagade lite på min vikt... Gick upp 21 kg med Alice allt som allt, och när jag var i v 27 med henne hade jag gått upp 7 kg, nu i vecka 27 har jag gått upp 10 kg... Barnmorskan tyckte jag skulle tänka lite på vad jag stoppar i mig, och att jag skulle motionera lite mer.... Kan väl hålla med om det kanske, men det är ju så gott att äta, och egentligen bryr jag mig nog inte, men det blir ju hårt att gå ner det sen.... Hon tyckte även att jag skulle ha som mål att hålla den vkten jag har nu fram till förlossningen, hur ska jag lyckas med detta, det är ju jul snart... Får helt enkelt motionera mera då....

Annars såg allt som sagt bra ut, skönt det... Hjärtljuden låg på 151 idag, jämfört med 140 sist.. Nu är jag kluven, är det pojk eller flicka:-) Spelar iaf inte någon roll, bara kul att luska lite:-)

Idag har inte hänt så mycket annars, varit på några ärende i stan bara.. Alice har inte velat sova middag idag, så hon slocknade nu vid 18.30 i min famn i soffan... Hon tog sovmorgon till 08.00 idag så det gjorde jag oxå, ska inte klaga på det:-)

Nu sitter jag och inväntar idol och till det blir det ostbricka, MUMS....

Hoppas ni har en härlig fredag!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards