Alla inlägg den 10 november 2008

Av Ellinor Ström - 10 november 2008 14:14

Måndag och hemma från jobbet nu, ska snart springa bort och hämta Lillan på dagis, men tänkte hinna med ett litet inlägg innan..

Helgen var riktigt lugn och behaglig.. Jag har typ rensat hela lägenheten, gått igenom min garderob och Alice garderob, plockat undan en massa av hennes kläder som var för små nu:-( Blev inte så mycket kvar, såg jättetomt ut efteråt... Betyder väl att jag får handla lite mer snart.-)

Rensade hela förrådet i källaren oxå, och körde iväg allt som skulle slängas... Fick verkligen ett ryck... Säger de inte att det kan bli så under graviditet, att man förbereder boet för en ny medlem:-) Hahaha, kändes som om jag gjorde det iaf... Sennatten mellan lördagen och söndagen började jag fundera vart jag skulle ha alla bebisens kläder, det är ju fullt överallt som det är redan... Får väl inhandla fler garderober och byråer antar jag:-)

Varit tråigt väder i helgen oxå ju, så det har faktiskt varit skönt att vara lite inne och göra lite nytta....

Idag är det måndag igen och ny vecka, ska hämta Alice snart som sagt, sen ska vi hem och fixa lite middag tills Tobbe kommer... Imorgon är vi lediga så d får vi se vad som händer... Torsdag fredag ska vi vara hemma själva för Tobbe ska till Stockholm på kurs.. Men det ska vi nog fixa det oxå....

Hoppas allt är bra där ute i höstrusket, nu måste jag rusa....


CIAO

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards