Alla inlägg den 14 november 2008

Av Ellinor Ström - 14 november 2008 06:31

Nu har Alice dragit upp mig, vaknade rätt tidigt idag tycker jag, men har sovit bra hela natten, så jag ska väl inte klaga.... Men det är så himla mörkt på morgonen, så man är fortfarande lite trött, känns som om det är mitt i natten....

Har faktiskt gått bra inatt, trots att Tobbe inte varit hemma.. Idag ska vi fixa lite här hemma, sen ska vi hämta Tobbe i Kallinge vid flyget vid kl 17... Tänkte ta Karlssons och ÖB när jag ändå är borta på det hållet:-)

Ikväll ska det ju bli fondue som jag sagt innan, så måste ju handla hem till det oxå.... Ska bli så gott, var evigheter sedan vi åt det...

Imorgon tänkte jag och Tobbe ha några timmar för oss själva.. Gå på stan och leta lite julklappar, fika och bara vara för oss själva lite.. Ska bli så himla skönt.... Det behöver man emellanåt, bara få vara för sig själva....

Nu vill Alice ha MAAAAAAT:-) Vi hörs och ses...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards