Alla inlägg den 28 november 2008

Av Ellinor Ström - 28 november 2008 08:12

Då var det fredag igen och väldigt längesen jag skrev här.. Tappar ju som sagt suget emellanåt, och det är väl bara att gilla läget antar jag....

Idag är det iaf fredag, HÄRLIGT, min favvodag.... Idag ska jag till Kristianstad, ska möta upp Tobbe där, han skulle sluta lite tidigare... Blir att handla de sista julklapparna hoppas jag och lite övrig shopping:-) Ska storhandla på hemvägen oxå, ÄLSKAR att få fylla på matförråden här hemma...

Det har faktiskt inte hänt så mycket här annars... Varit ensam på jobbet denna veckan, min kära kolega är på Teneriffa, dock med dåligt väder:-( Trist när man väl ger sig iväg nånstans....

På förmiddagen idag blir det att putsa lite fönster och så... Trist i detta vädret, men vill göra det nu innan alla julsaker ska upp... Blir att plocka upp allt i helgen, är sugen på julen nu... Sen känner jag att vi lika gärna kan njuta av julmyset nu inför julen, istället för at ha allt uppe efter julen sen... Så här ska bli julmys i helgen minsann... Första gången på länge som jag längtar så efter julen, som att vara barn på nytt.... Och massa julklappar är det, precis som det ska vara.... Har faktiskt för en gång skull hittat en del julklappar till Tobbe oxå, skoj... Mycket roligare att ge än att få tycker jag!

Nu får jag väl sätta igång med lite städning, tänkte hinna med eko oxå innan Kristianstad:-)

Ha en underbar fredag allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards