Alla inlägg under januari 2009

Av Ellinor Ström - 8 januari 2009 19:34

Gud vad alla måste tycka att jag e tråkig, inte uppdaterat min blogg på hur länge som helst.. Har verkligen haft en down-period... Ska försöka bli skärpning.....

Har haft en lugn och skön jul och nyår iaf... Magen växer och växer och det börjar närma sig, bara 5 veckor kvar nu...

Tobbe har varit ledig sedan den 19 dec och börjar jobba på måndag, trist, har varit så himla mysigt att ha honom hemma.... Helst nu när det börjar närma sig oxå... Han har ju 45 min från k-stad och hem, sen 45 till k-krona... Sen detta väder, vart ska detta sluta????? :-) Förlossningen som förra gången tog 4 timmar, och de säger att andra går snabbare, inte annat än att man börjar bli nervös....:-) Jaja, de löser sig alltid....

Har börjat få högt blodtryck igen, så jag springer både nu och då till barnmorskan, lagom stressande... Hoppas bara på att få vara hemma så länge som möjligt och att bebis stannar i magen et tag till, trots att jag längtar efter att få se vad som finns där inne:-)

Fick iaf tillsägelse av barnmorskan att ingte jobba mera, så jul och nyår blev verkligen lugna, vare sig jag ville eller ej.... Men huvudsaken är ju att man mår bra.....

Alice fyllde 2 år i tisdags, den lilla dockan, tänk vad tiden går... Sätter in ett foto på lilla prinsessan, så ska jag försöka bli en bättrebloggare:-)

Hoppas alla hade ett bra slut på 2008 och att ni får ett härligt 2009!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards